Music is my substitute for love

Skrivet av MisterMartina den: 2009-12-06 kl. 16:18:48

Konserten var ju helt enkelt underbar. Att den var gratis var inte heller helt fel. Att den var alldeles för kort var inte så oväntat. Förbandet var dock oväntat. Vi trodde han skulle slå sönder trummorna, det var synd att man knappt hörde sångaren för han var riktigt bra.

Frank öppnade med låtar från första plattan vilket var kalas eftersom att det är de jag kan bäst. Så jag stod och sjöng och log som en idiot. Kändes som om jag var den enda och det var inte mycket folk. Men oj så bra, och han har humor pojken. Den enda låten jag saknade var To Take You Home. Men man kan ju inte få allt.

Efter konserten snackade A ett långt tag med basisten så trummisen förbarmade sig över mig en stund. Det var gulligt gjort. Och jag fick röra Frank. Tihiiiiiii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentar: