oh what a lovely breakdown

2010-09-01 kl. 10:22:57

Han har skaffat en underbart fin flickvän.

Och jag har underbart fina vänner som jag kommer sakna. Jag börjar bli lite lätt nervös nu. Fast jag kan inte sluta le heller (exept from a few hours this morning when I cried my heart out). SJUKT spännande!
-Kommentarer-
Sophia

2010-09-01 kl. 13:18:23

Ååh, tack! :) Kul att höra! Tyckte de passade in så bra.. Haha, jag är alltid på språng och snittar ca. 4 timmars sömn om nätterna och ja, lever min dröm :D haha :)

Josefine

2010-09-01 kl. 13:26:21

oj! varför grät du? inte kul de!

bra med promenad och bra musik iaf ;D

Nikkispikkis

2010-09-01 kl. 13:47:51

De e mkt skit man får lida igenom på grund av dom! Men jag älskar dig riktigt mkt bästa syster! Du är GRYM! <3

Linn

2010-09-01 kl. 14:57:17

Jag är säker på att alla kommer sakna dig med!! Du kommer klara dig fint där borta, och du kommer nog inte sakna sverige en sekund.. ;) Sen så LOVAR jag att komma och hälsa på! =)

Malin

2010-09-01 kl. 19:28:17

Var bara där och kikade på den. Får svar på lördag om jag fick den eller inte. Om jag väljer att tacka ja alltså, har inte bestämt mig än men lutar mot det. Bara för att jag fått erbjudande betyder inte det att jag fått lägenheten än, utan bara att jag är bland de fem som är aktuella. Sen går lägenheten till den med flest ködagar som tackar ja.



Har aldrig varit i England men skulle verkligen vilja åka dit. Älskar språket! Åkte själv till Tyskland förra sommaren och jobbade. Verkligen utvecklande att åka själv! :) Har du redan jobb eller ska du leta när du kommer dit?

Sophia

2010-09-02 kl. 11:10:46

Jasså, var är du på väg nånstans då? :) Alltså, jag har ju lite svårt för kafffe.. :p haha, men jag kan dricka ihjäl mig på frappucino, lemon, mangopassionfruit och raspberrybackberry tror jag det är! :) sen är mackorna UNDERBARA :D

Ida

2010-09-02 kl. 17:28:26

Tack så hemskt mycket. Det glädjer mig :)

Sophia

2010-09-02 kl. 17:37:00

Precis, jag blir så himla irriterad på de i min ålder som klagar och gnäller. Fixar man inte ett jobb är man för lat, helt enkelt. Hur hemskt det än låter. Haha, jag låter som en gammal tant, men har jag lyckats haft fyra jobb på fem år och även dragit iväg som au pair, ska väl ingen annan ha problem heller. Jag har för guds skulle inte ens gymnasiebetyg!! haha.



Men gud så spännande!! :) Var i Irland? Haha, nej - jag tycker kaffe är så himla svårt alltsåå :p men prova mackorna! Helt klart :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar:


-MisterMartina-
21 år. Dublin.
Gillar:Munkar, musik, människor, resor.
Gillar inte: Lögner, vatten.