the sweetest of all things

2010-05-03 kl. 21:45:23

sommar. glass. för hög musik. oförglömliga stunder. gripande böcker. söta människor med fina leenden. ärliga komplimanger. len hud. pojkar som luktar gott. kakor. blommor. vara vaken alldeles för länge. dricka vin ur flaskan. picknik. nybakat bröd. första doppet. grilla och dricka öl. mys på balkongen. första kyssen. lukten av havet. klänning. skogspromenader. nya bekantskaper. kroppskontakt. kaffe.

-Kommentarer-
li

2010-05-03 kl. 22:32:09

ååh så sommar allt det där!



ja när man klarar saker man inte trodde man skulle klara så blir man så glad, och nästan liten högmodig =)



aha, alltså hade du en bra valborg? ?=)

japp, valborg brukar vara vår jobbigaste dag men den här var jätte lugn, säker på grund av regnet.

kram

Sanna

2010-05-04 kl. 17:19:30

fina saker :D gillar mycket



taaaaack :D det var så fint! vill åka igen och bara stanna kvar, haha.

- Therese -

2010-05-04 kl. 17:51:19

Underbart allt det där låter!



Härligt att valborg vart bra :) Det var årets första jordgubbar jag. riktigt gott.

Champagnegalopper anordnas inne på lite olika nationer. vi var på Snärkes nation. det innebär att man kan köpa en flaska mousserande vin där inne för en hundring och sedan får man spruta den/hälla den över folket där inne. Jag köpte dock ingen flaska, men fick redigt med "champagne" på mig i alla fall. Man får vara beredd på att man blir genomblöt och luktar alkis efteråt! hehe. men det var kul :)

Vendela

2010-05-04 kl. 20:11:34

Äsch cykla sakta är för mesar. Skydd och hanskar också ;p Men fuck vad ont det gör!

li

2010-05-05 kl. 14:16:28

ååh vad kul, känns alltid skönt att träffa nya människor tycker jag. som ett bevis på att det finns fler än alla gammla vanliga vänner där ute. =)



det småregnade liksom hela kvällen, inte mycket regn med tillräckligt för att hålla alla ungdommar hemma typ. haha=)

Johan

2010-05-05 kl. 19:56:13

Låter helt awesome Martina!:)

Kul att springa på dig på drottninggatan!^^

Vendela

2010-05-05 kl. 21:55:22

Haha, nej jag kommer på fredag x) Jag såg nu att jag hade skrivit torsdag, hur gick det till? :o jaja, det är ändrat nu ;) ses snart! <3

Trees

2010-05-06 kl. 14:19:30

Gillar det!:)

emelie

2010-05-18 kl. 23:14:28

ja, kaffedopp borde man prova!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar:


-MisterMartina-
21 år. Dublin.
Gillar:Munkar, musik, människor, resor.
Gillar inte: Lögner, vatten.