sommarens sista smak

2010-05-25 kl. 18:12:41

ibland tror jag verkligen att vi skulle kunna fungera. sedan kommer jag ihåg att jag är inblandad.
-Kommentarer-
sanna

2010-05-25 kl. 19:55:15

hihi jo det är sant =D känns otroligt och härligt =D

li

2010-05-26 kl. 11:53:17

jag har aldrig varit på en sådan fin strand förut, sjukt vackert. ja, kissekatten är tydligen gnaska feg hemma nu=) skönt



ja jag har bara hört bra från thailand jag med, hon var typ på upptäcksfärd, äventyrade(är mega avensjuk) hon drog bara dit och levde livet.

ja att komma bort är skönt, jag känner mig jätte rastlös nu och vill åka någon mera stand, tröttnat på wales :S

li

2010-05-28 kl. 12:20:15

jag vet faktiskt inte om dom fungerar men det tror jag, det finns flera sådana, inte jätte många kvar men några telefonkiosker finns kvar.=)



ja hon var grymt modig,

tack=) jag tyckte mest att resan hit var modig, jag hade aldrig rest själv någonsin.



jadu på dagarna så joggar jag, hänger i parken eller går omkring i stan. ibland följer jag med till gården där Peters bror jobbar, hans chefer är super snälla och då brukar jag få göra en del saker med dom. annars har jag mest tråkigt :S

jag ska försöka åka hem runt den 20 juni, hittade en asbillig biljett men då fick man inte ha någe bagage med sig :(

Tone

2010-05-28 kl. 22:30:26

OKej, hoppas du gillar den mer än mig :) det måste man nog inte, man blir påmind :)

li

2010-05-30 kl. 20:49:30

ja det är jätte skönt att få lite omväxling ibland. peter brors chefwer är super snälla och dom tar hand om oss massor=)



ja, jag struntade i den biljetten, även om den var billigast, betalar hellre lite extra för att få åka hem med alla grejer, vet inte hur jag ska få med mig allt, har shoppat sjukt mycket grejer här :S



hur lever livet i sverige?

li

2010-06-01 kl. 11:47:38

haha ja typ som creme fraishe, inte gott. dom adnra tog någon fruktpaj, den såg mycket godare ut. avis. haha



ja dom är riktigt härliga, däremot e inte deras hundar det, hundarna åt upp allt vårt godis vi hade köpt inatt. jävla hundar alltså!



ah sol, här regnar det idag. gud vad skönt att få åka bort en sväng, vad ska du göra i stockholm? något speciellt?=)li

Vendela

2010-06-01 kl. 13:11:27

Ja, eller hur! Det var nig bra med typ alla, förutom anders som har gikt... Men Camilla såg nästan äckligt lycklig ut, nästan så att jag funderar på att jag kanske vill ha barn någon gång långt in i framtiden ;) Ja, sushikväll är alla tiders ;) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar:


-MisterMartina-
21 år. Dublin.
Gillar:Munkar, musik, människor, resor.
Gillar inte: Lögner, vatten.