She needed someone to scream her name

2010-05-16 kl. 21:39:52

-Kommentarer-
Vendela

2010-05-17 kl. 17:24:18

Åh, den är undebar! Vad är det för nått? =) Det går okej på jobbet, det är inte det roligaste i världen, men det duger ett tag iaf ;p Jag ska ju ändå inte jobba där så länge ;p Men jag är rätt bra :) Ja, det är sjukt mysigt där! Annars kan du ju bara komma upp och hänga med mig och Lisa ;) <3

li

2010-05-18 kl. 23:43:50

jag tycke rockså att brittisk engelska kan vara riktigt fin. men dom retar mig ändå, säger att jag alltid tar efter accenter och sånt^^

jag mår bra. lite ensammt här nere men bra ändå. idag har jag lyckats med att bränna mig i solen! en hemskt ful bränna också. somnade i solen med linne på så fy sjuttsingen.



hur är azllt med dig?=)

Trees

2010-05-20 kl. 08:36:30

Åh såg du :D har hört att det är rätt maffiga bilder därifrån, iaf om man har vart där. (=

hur är det med dig? är du mycket inne i gbg nuadays? ^^

Trees

2010-05-20 kl. 08:37:23

fast jag föstår om du inte är det haha! jag tänkte lite fel där, du bor ju inte ens här nere :( Säg till om du har vägarna förbi iallafall ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar:


-MisterMartina-
21 år. Dublin.
Gillar:Munkar, musik, människor, resor.
Gillar inte: Lögner, vatten.