Opposites always attract

2010-01-24 kl. 11:45:52

Underbar måndag på isen med pojkarna när vi sladdade omkring, skrattade som små barn (jag) och åt Bullens pilsnerkorv.

Tisdag - Fredag spenderade jag i Tjockis med mormor-mys, syster-middag, egentid och shopping och slutligen en stund med frugan. På kvällen blev det Leksand, Captain Morgan och ett par söta pojkar jag inte sett på toklänge. Avslutade med Simpsons - The movie.

Igår hemmagjord thaimat och Jönssonligan med pojkarna. Kalasfint.

Idag en bra bok och kaffe, städning, datorpill och snart kakbak.


(jag tycker om mitt liv och det är så jävla skönt!!)
-Kommentarer-
Linn

2010-01-24 kl. 16:09:54

Jag har alltid tid för dig vet du! =) Jag tror nog att alla dagar utom imorgon passar, jag går antagligen bara fram till lunch, men jag kollar upp det imorgon.. see ya!

sanna

2010-01-25 kl. 21:28:40

fint med kaffe & bok :)



tack så mycket :D jag e jätte nöjd, hihi

Johan

2010-01-25 kl. 21:40:19

Sv: Ja, den är hur bra som helst, underbart dramatisk mot slutet:)

Trees

2010-01-25 kl. 23:51:41

Nej har inte läst den boken men den lät lite intressant :) Har du läst SMUTS?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar:


-MisterMartina-
21 år. Dublin.
Gillar:Munkar, musik, människor, resor.
Gillar inte: Lögner, vatten.