Summary

2010-02-14 kl. 10:12:21

Kalas på Kalas, massa mat och Per och jag ägde de andra på Alias. Brunch med Vendela och fika med Sofia.

Massa Sex and the city, snabbis-thai med Celia, fika med sexpart med Malin + bror och japansk middag med Annie och pappa.

Frukost med söt pojke, mys hos mormor. Ett snabbt kakbak, ett efterlängtat besök på Vapiano med frugan och en avslutande film ute i Kista.

Ärenden med mormor, tre-rättersmiddag och mys framför tvn. Kalas för Theo, massa släkt och chaufför till lillasyster på kvällen.
-Kommentarer-
Trees

2010-02-15 kl. 12:10:59

Nej precis inte äckligt lycklig! =)

Jag vet inte .. men jag har länge trott på ödet så jag tror jag står fast vid det! Men filmer lyfter verkligen upp TILLFÄLLIGHETER! och det var lite depressing tyckte jag !!?!?

Ema

2010-02-15 kl. 13:10:33

ja, ibland känns nätterna väldigt långa och ibland tvärtom. efter kl 1 ungefär så har man inget mer att göra såvida inte min sökare piper, så då sitter jag vid tvn och på så sätt håller man sig vaken oftast. annars är det faktiskt tillåtet att sova lite ;) haha.

jag spelade i uppsala med mitt band Spiral Staircase på Grand förra året i september, trevligt ställe!

och nej, jag kommer inte från öland. jag är från västervik!

Nikkan

2010-02-17 kl. 19:41:58

Och jag älskar verkligen min syster! :))<3

s a n n a

2010-02-18 kl. 17:46:18

Låter fin fint :D Nu e jag sjukt sugen på kina/thai :) ooh, magen pratar :P



- jo 2000 är kanske inte riktigt det priset man letar efter, haha :P

Hugo S.

2010-02-18 kl. 20:04:38

SV: haha eller hur! nakenchock är the shit

Ellen

2010-02-18 kl. 20:21:31

Ja, eller hur - kul att du också gillar den för jag blev helt frälst när jag såg den! Riktigt snygg bild! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar:


-MisterMartina-
21 år. Dublin.
Gillar:Munkar, musik, människor, resor.
Gillar inte: Lögner, vatten.