It's not a big deal

2010-08-30 kl. 17:00:05

Haha, livet är enkelt och det är så sinnessjukt underbart att må bra!

Första och kanske enda mattelektionen om en timme och sen ska jag väl ringa ett par söta flickor och fila lite mer på mitt personliga brev. Imorgon är det sista dagen jag måste gå upp tidigt till jobbet och det känns sjukt skönt. Lyssnar på RHCP och har kommit på att jag vill ha med mig den boken bort. Mycket fin är den. Frågan är om jag ska ta med mig datorn..?
-Kommentarer-
Alexandra

2010-08-30 kl. 17:34:23

SV: Jag blev skrev in mig i agenturen/organisationen Peek a boo! De hjälpe mig att hitta en familj :) Familjen har två barn, 7 och 10 år! Så det blir nog inga större problem att se efter dem ett par timmar per dag!

Malin

2010-08-30 kl. 19:28:04

Var upprop idag, i morgon börjar föreläsningarna. :) Pluggar du nåt eller vad pysslar du med?

SOFIAS

2010-08-30 kl. 20:55:36

ha en fin kväll :D

trees

2010-08-31 kl. 12:18:50

Åh matte.. låter underbart........

Men fyy vad kuul:D och vågat! speciellt när du inte vart där innan? Ska bli kul att följa dig för du ska väl blogga om det därborta :)? i hope!

Vad för slags jobb ska du söka? Eller är det whatever's coming along? x)



Åk och titta på så mycket lägenheter/rum osv första veckan så att du slipper lägga pengarna på vandrarhem, det ska nog gå bra:D SPÄNNANDE! hihi

Josefine

2010-08-31 kl. 17:41:29

låter kanon de :D

min har varit mycke bra! trots jobb och lite sömn!

Alexandra

2010-08-31 kl. 21:37:42

SV: Jag åker nu på söndag! :D inte alls många dagar kvar, helt ofattbart! Joo, lite nervös börjar jag allt bli, men det är mest positiva känslor än så länge :) ska bli så kul, har velat det här i så många år och nu är det äntligen dags!

Malin

2010-09-01 kl. 00:12:03

Irland - där kan vi prata om äventyr! Jag var lite sugen på att åka till England faktiskt, i stället för att börja plugga i Göteborg. Känner jag att det här inte passar mig kanske det får bli en tur dit :)



Åker du själv eller tillsammans med nån?

Trees

2010-09-02 kl. 18:15:17

Åh just de ja, UK är ju irland också :P jag vet inte, det måste ju finnas nåt sånt jobb center i dublin också:)

Trees

2010-09-05 kl. 11:05:19

Jag hade med mig 8tusen... förstår fortfarande inte hur jag klarade mig men det gjorde jag! :o hur mycket ska duu stoppa med dig?:)



haah ja men det låter bra, lämna ut cv hej o hå! jag tror det kommer gå galant:D när man MÅSTE göra saker också så gör man det^^ (tänkte om du är lat) haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar:


-MisterMartina-
21 år. Dublin.
Gillar:Munkar, musik, människor, resor.
Gillar inte: Lögner, vatten.