uppskrapade knän och blodiga händer

2010-04-11 kl. 23:19:10

vill skrika, smälla i dörrar och sparkas. slåss för att känna en ytligare smärta.
-Kommentarer-
Johan

2010-04-12 kl. 12:58:49

What´s wrong dear?!:/

om någon varit elak mot dig kommer jag på direkten!

kram

li

2010-04-12 kl. 19:31:34

oj för inlägget?



och ush och fy för halsont, det är inte kul, verkligen inte nu när det bärjar bli sommar/vår också och man bara vill bli frisk och gå utan tjocktröjja.



blir avis på tårtan, fyller du år?



mitt internet har varit nere i 2 dagar nu och issadejust vår skype dejt vi skulle haft... typsikt.

li

2010-04-13 kl. 17:48:45

ja som du säger. det är svårt att tänka framåt när allt är svårt. men ja någon gång kommer väl det gå upp också. det känns som det inte kan bli värre men det tycks ständigt bli ännu värre.



Det är bara så himlans jätte jobbigt att inte ens veta om vi är på eller av just nu, sitte roch väntar på skype nu. hoppas på ett svar ikväll. suck annars.



pms, ush vad jobbigt. man kan liksom inte rå för att man blir jobbig och extra tjejig och gnällig då, haha. ingen kontroll =)

härligt, jag fick faktiskt också tårta, idag! utomhus, när man kan äta utomhus är det riktig vår!!

Malin

2010-04-13 kl. 20:04:34

Men man..?

li

2010-04-14 kl. 17:40:46

jamen javisst, jag förstår precis vad du menar. det är precis som med allt annat, man måste hitta en balans, något mitt emellan, det är bra att vara själv,inse sina svagheter och sina styrkor. jag har verkligen lärt känna mig själv den här månaden, bara en sådan sak att jag kan klara mig ut genom ett vilset stockholm med bilen själv, hahaha.

men sen måste man ju verkligen också kunna dela med sig av sig själv, och ta in någon och så. att leva med sig själv bland andra typ. jag akn också analysera i timmar. verkligen!

li

2010-04-14 kl. 17:43:37

åh så nu att du skrivigt ett till haha =) då får du 2 tillabak med!

nej jag fyllde inet heller år, ett barn på dagiset där jag arbetar fyllde år. =)



nu har jag äntligen fått mitt svar, min pojkvän(konstigt det kändes att säga igen) har tydligen inte alls tagit hela pausen så seriöst som jag gjort. Så nu är vi tillsammans igen, vi ska försöka igen helt enkelt.

Med förhållningssätt som att vi ska variera oss, inte bara vara med varandra och leva separata liv fast med varnadra typ. ojoj. ska ner och provbo i wales med dom någon gång i maj ser det ut som. känns helt jätte konstigt faktiskt. super weird.

li

2010-04-15 kl. 17:15:57

ja det är alldeles för lätt att få för mycket av ngåon sida, svårt det där med balansen, på allt. suck.

haha ja, jag hatar att köra bil i stockholm men ibland måste man :S



jadu, jag vet inet, kasnke att det är typsikt tjejer. det verkar alltid så för mig iaf. Det verkar inte ha varit speciellt stort för min kille det här, men han vet ju hur jag mått så jag förstår ingenting alls.



Ja jag förstår vad han menar också, jag har klagat på att vi bara haft varandra jätte länge, men han har alltid sagt att han inte haft någe problem med det men nu är det hans största rädsla? jätte underligt. han tjatar bara om att han inte vill komma in i vanor igen.

I wales vet jag inte alls hur länge hans ak vara, han har precis börjat provjobba typ. så säkert minst ett år :S jag ska åka ner i maj och ja. prova om vi kan hålla ihop fortfarande :S

Trees

2010-04-16 kl. 14:24:36

har du jobbig ångest?:(

li

2010-04-17 kl. 15:14:55

ha näh jag antar att man måste ha det lite svårt också liksom, så man uppskattar när saker och ting är lätt.



ja asså han har alltid varit super nöjd och bekväm, men jag antar att han har kommit in i en sådan här utveklings fas, upptäcka livet fas. eller nått sånt. Han insåg väl att de saker jag har sagt för något år sedan stämmer lite granna, fast han har gjort de ännu mer extremt.

vi har typ varit tillsammans i nästan 3 år. 2 år och 8 månder typ. Men han kan ju stanna längre än ett år också. beror ju på liksom. tror det beror mycket på vad hans brosha gör. Men jag hoppas ju på att börja plugga i höst. så hur det går då vette sjutton. men man får väl anstränga sig.



Jag tror ju lite på att vill man så kan man.

hur ser din helg ut?=)

kramen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar:


-MisterMartina-
21 år. Dublin.
Gillar:Munkar, musik, människor, resor.
Gillar inte: Lögner, vatten.