Jag vet att jag bara gör det värre, men jag kan inte förmå mig själv att sluta

2010-04-20 kl. 19:29:02

Jaha. Jag kanske borde börja lära mig sånna där saker som alla andra redan kan. Bättre sent än aldrig har jag hört.
-Kommentarer-
li

2010-04-20 kl. 20:55:37

bättre sent än aldrig, absolut. läser en bok som heter "to soon old too late smart" samma typ=)



haha, min syster bor i gbg skärgård så jag har varit där en del, det är förbaskat fint och jag älskar göteborska. =)

aha, vad har du sökt för något? vad vill du bli när du blir stor?

Visst får man reda på om man kommit in typ i juli väl eller juni kanske?:S



kram!

li

2010-04-21 kl. 17:06:09

hmm nja, den är ganska svår. det är någon dude som skriver om "thirty true thing you need to know now" typ som att de tre viktigaste ingredienserna i liver är "something to do, someone to love & somthing to look forward to", typ.



aha, i uppsla, nice =) uppsala är en sjuukt fin stad, har masa gymnasievänner som flyttade dit efter gymnasiet. förskolelärare är kul, det jag jobbar somnu. beroende på barnen såkalrt. men får man en underbar barn grupp är det såå värt det=) älskar ungar ibland=)



kramen!

Malin

2010-04-22 kl. 12:42:05

Man lär sig aldrig Martina! Det är inte lätt...

Att bara göra saker värre däremot är väldigt lätt haha :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar:


-MisterMartina-
21 år. Dublin.
Gillar:Munkar, musik, människor, resor.
Gillar inte: Lögner, vatten.