I try to remember to forget you

2009-09-01 kl. 14:06:24

Inatt drömde jag om Lasse. Alldeles för verkligt, så tro fan inte att jag var glad när jag insåg att det bara var en dröm.

Igår lyckades jag äntligen hitta ett par snygga stövlar. Kalas.


- Den som inte gör dumheter som ung gör dem som gammal.

Dagens musik: Hinder - Extreme Behaviour
-Kommentarer-
- Therese -

2009-09-01 kl. 17:28:54

Tack för filmtipsen! Har sett två av dem men de andra ska undersökas.



Och visst har du fått ny design på bloggen? Fint i alla fall :)

Sofie

2009-09-01 kl. 19:49:35

Va bra :)

Japp jag har en på skuldran som jag vill fixa till lite ^^ Duda , har du någon ?

Lia ☆ Keep it real

2009-09-01 kl. 20:13:35

Jaa, det dröjer alltid några månader mellan vi ses, så är riktigt kul när han kommer :) Och det är så skönt nu när man blivit äldre och kan umgås med varann på ett helt annat sätt, hehe!



Hur mår du? Haft en bra dag? :)



"Den som inte gör dumheter som ung gör dem som gammal"

Haha det är så klockrent ;D

Lia ☆

2009-09-02 kl. 16:39:51

Åh pannkakor, jag kan inte minnas när jag åt det sist :/ Eller jag köpte färdiga på Konsum en gång som man värmer i micron.. dum idé! Det var inte alls gott! Men jag kan inte göra själv, jag förstår inte hur man lyckas vända dem, hehe.



Jag har haft en jättebra dag, var ute med en kompis och snurra på byn, käkade och så. Sen klappade på hennes systers stora bebismage.. ååh, man blir ju tokig :D

carro

2009-09-02 kl. 16:55:09

Hejsan! ville bara säga att du har en grymt snygg header o design på bloggen. Verkligen älskar den!



Kram

Alexandra - VADFANSKAJAGHETA

2009-09-02 kl. 17:09:13

sjukt fin blogg:D

Em.

2009-09-02 kl. 23:09:17

Jag har frågestund på min blogg nu! Så om du har någon fråga vilandes på hjärtat - passa på vettja.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar:


-MisterMartina-
21 år. Dublin.
Gillar:Munkar, musik, människor, resor.
Gillar inte: Lögner, vatten.