Tried to raise the mood, tried to raise a smile

2009-09-05 kl. 18:07:33

En fin dag i Borlänge med Linn, köpte en keps innan det bar av till Tjockis. Mormor mådde sådär, jag var en duktig flicka och gick ut med den jobbiga hunden, dessutom fick jag äntligen sakerna jag glömde hos Frida för många månader sedan.


På torsdagen blev det en sväng på stan med Malin, lite inköp och underbart god Thaimat på söder. Sen världens finaste Lasse i 1,5 h.
Att jag aldrig lär mig att jag inte tycker om tjejtidningar. Att jag aldrig lär mig att inte äta tills jag vill spy.

Fredagen spenderades på IKEA med samma söta tjej. Köpte vinglas, tidningsbackar och krokar. Och en mjölkskummare. Sen drog vi hem tills deras numera väldigt rena etta och gjorde tacopaj, fanstastiskt gott liksom Baja päron. Baileys med päronsmak. Sen blev det som det blev men jag är glad ändå.

Och i framtiden blir det skräckis med Ben&Jerry's. Det ser jag fram emot!

Nu är jag hemma och mår skit. Men jag vet att det kommer gå över. och det är ju en liten lättnad
-Kommentarer-
Malin

2009-09-05 kl. 19:17:17

Våran lilla etta börjar ta sig, och bättre ska det bli nu när det är jag som styr och ställer här :P

Och det är bra att du är glad fast det blev som det blev. Jag är glad jag också även om en riktig dansnatt hade varit nice ;)

Japp mål ett avklarat!

Puss

Lia ☆ Keep it real

2009-09-06 kl. 00:37:55

Åh det är nog bara ungefär 2 veckor kvar till hennes bebis kommer :D Så spännande!!



Vilken söt keps du hittat! Och jag blir ta mig fan alltid hungrig när jag går in på din blogg.. först pannkakorna och nu TACOPAJ! Äter man alltid sådär god mat om man umgås med dig? Isåfall kommer jag :P

Lia ☆ Keep it real

2009-09-06 kl. 00:40:01

Och Thaimaten såklart... du ser :O GOD MAT!

Lia ☆ Keep it real

2009-09-06 kl. 12:40:29

Haha nej han gjorde inte det ;/ hade vart lite kul ju annars, hehe!



Jaa du verkar ha så skön stil :) ♥



Varför mådde du skit igår föresten, var det självförvållat eller är det faktiskt synd om dig?! ;O

linah

2009-09-06 kl. 12:50:09

sv; åh, tack så jätte mkt du :) blir så glad

och jag måste säga att du verkligen passar i rött hår, inte många som gör det =)

Kan Dee Drawings

2009-09-06 kl. 13:52:45

Aww tack snälla! :) Vilken fin keps. Vart har duköpt den?



Åh tacoaj har gått och blivit min favvorätt!

Emelie

2009-09-06 kl. 14:50:57

sv, ja vist är den :)

fin blogg btw :)

Hur är det med dig annars då?

Emelie

2009-09-06 kl. 15:07:18

sv, jo det är bara bra :)

du tror du att du kan vara så jättegullig och rösta på mig i sandras fototävling? jag är bild nummer 3 :)



för att rösta gå då in här:

http://www.coconutkiller.webblogg.se/

Emelie

2009-09-06 kl. 15:14:00

jaja tvåan var också fin XD

Emelie

2009-09-06 kl. 15:43:11

sv, haha ne men det gör absolut ingenting :)

Alexandra - VADFANSKAJAGHETA

2009-09-06 kl. 16:10:51

sv: åh tack så mkt:)



jag har köpt den i london men det finns liknande på gina tricot:)

Micaela

2009-09-06 kl. 16:59:46

Vilken fin ny design du har! :)



SV: Tack, det tar jag som en komplimang!

Det gick jättebra i Gävle, och vi spelar förhoppningsvis snart i Leksand också :)

Alexandra - VADFANSKAJAGHETA

2009-09-06 kl. 19:10:52

sv: ja absolut:D gör det :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar:


-MisterMartina-
21 år. Dublin.
Gillar:Munkar, musik, människor, resor.
Gillar inte: Lögner, vatten.