I want

2009-09-06 kl. 19:44:01

-Kommentarer-
Malin

2009-09-07 kl. 11:05:21

Ja det är ju bra att tidningarna lyckas med någonting iaf :P

Promenaden gick bra(om man bortser från skavsåren jag fick)Jag fick till och med se en säl:)

Berättar sen vad det är för bajsperson...

Christian va lite full i lördags, det var kul;P

puss

Lia ☆ Keep it real

2009-09-07 kl. 13:02:21

Oh okeej, då förstår jag :/ Besvärlig PMS är inte att leka med! Jag blir otroligt känslig och ynklig, kan börja gråta för vad som helst och bli arg för minsta lilla, fast ingen menar något illa. Usch! Och det konstiga är att jag hade aldrig såna besvär när jag var yngre, utan det har kommit det senaste året.. borde det inte vara tvärtom? :O



Men vad skönt att det känns bättre nu :)♥



Riktigt fina grejer du hittat :D Älskar tröjan! Och lurarna, fast de matchar inte riktigt min budget, hehe :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar:


-MisterMartina-
21 år. Dublin.
Gillar:Munkar, musik, människor, resor.
Gillar inte: Lögner, vatten.