För jag har gjort det man ska göra, men aldrig fått det man ska få

2009-09-18 kl. 15:45:26

jag minns när jag precis träffat m. allt var så fint och fortfarande enkelt. han följde med mig hem, höll mig i handen, sa fina saker och kysste mig godnatt. men det är länge sedan nu.

jag minns även de fina böckerna om måndöttrar som jag älskade.

nu längtar jag tills jag får lön och kan beställa massa bra cd-skivor. och förhoppningsvis får jag åka till stönköping och träffa j och c mfl. det vore sjukt kul.
-Kommentarer-
Lia ☆ Keep it real

2009-09-18 kl. 21:12:37

Nej jag söker faktiskt inte jobb just nu :P

Har lite problem med ångest som jag måste få ordning på först, under tiden försöker jag klura ut om jag vill plugga vidare eller söka jobb sen när det blir aktuellt :P



Haha jag hoppas du inte ångrar dig! Tänk sen när du väl har gjort englandsresan, vilket jävla självförtroende och kick du måste få av det :D

Lina

2009-09-19 kl. 03:28:51

Svar: Tack så himla mycket! :D

Jadu, min mamma gav det till mig i 18 års present och jag tror nästan att hon hittade det hör och häpna på kupan!

Malin

2009-09-20 kl. 19:17:49

Ja korten blir nog bra :)

Har kommit på att jag ska ta bort hyllan som vi har och byta ut den mot tre sådana där vägghyllor i mörkbrunt :P

Vad ska vi hitta på på tisdag då? :)

Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar:


-MisterMartina-
21 år. Dublin.
Gillar:Munkar, musik, människor, resor.
Gillar inte: Lögner, vatten.