VR tipsar om hur man behandlar män (pojkar)

2009-11-05 kl. 11:11:46

Jag är nöjd med gårdagen. Det kändes kalasbra alla gången utom en. Tänk vad jag kan!
Just nu snöar det ute. Så underbart mysigt och fint. Och i em åker jag till TJOCKHOLM! Wiiiho!

Tjuvläste systerysters VR nu till frukosten och då hade de tips om hur man undviker att ens pojkvän blir en soffpotatis.
- Han börjar kalla dig "regeringen"
Det är störigt. Jag förstår det. Speciellt när vi säger det med tinen av att vi är den första mannen i världshistorien som har gjort det.
Så undviker du det:
Välriktade slag på nerverna i överarmarna och på låren. Gärna med en telefonkatalog som tillhygge. Då lär han sig. Precis som Pavlovs hundar.

-Kommentarer-
n

2009-11-05 kl. 11:28:02

jo ja funderade på att göra de :) men ja killar suger och tack för att du finns snyster!<3

Linn

2009-11-05 kl. 12:17:50

haha, den var bra! =) Hoppas du får det bra i tjockis.. Jag är LITE avundsjuk.. :(

li

2009-11-06 kl. 17:09:39

hahahaha! den var riktigt bra faktiskt, ska nog prova det där med katalogen =) överarmarna sa du ?=) haha

Lia ☆

2009-11-08 kl. 19:30:20

Okeej, perfekt kunna spela för skojs skull bara :) Hur ofta spelar ni då?



Hahaha som Pavlovs hundar.. Fast det kanske skulle funka :P Killar verkar ju ha förmågan att i vissa situationer tro att en sak automatiskt kommer leda till något annat ;D



Hur mår du? Var helgen bra? :) ♥ fina du!

Vendela

2009-11-14 kl. 18:19:43

Sv; Har dom? :O Vart och när? :D Jag vill se!!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar:


-MisterMartina-
21 år. Dublin.
Gillar:Munkar, musik, människor, resor.
Gillar inte: Lögner, vatten.