How do we tell apart the time to leave from the time to wait

2009-05-21 kl. 16:43:57

Just nu är jag lite ledsen över att han beter sig som han gör.

Kom hem från Tjockholm igårkväll. Det var kanonkul att träffa alla barnen och nu när det äntligen går framåt med Kalle och alla får jag inte se dem igen. Det känns tråkigt. Underbart att få vara i stan en stund fast tiden gick på tok för fort. Som vanligt, min tid går alltid fort. Jag förstår inte riktigt. Jobb idag, kaos som vanligt.
Nu har jag läst lite i körkortsboken. 3 poäng till mig!

Och så pojken. Ibland undrar man ju vad han vill.
-Kommentarer-
Ellen

2009-05-21 kl. 19:55:11

Ja, Ikea är helt underbart! Om jag flyttar till sommarstugan tänker jag fasiken sätta sprätt på lite cash och få till ett snyggt vardagsrum ;)



Flashig bloggen har blivit förresten! Eller ja, flashigare är väl snarare rätt ordval ;)

Ellen

2009-05-22 kl. 23:03:09

Vår hyresgäst flyttar ut den första juni så då ska vi dit och titta i vilket skick huset är i :) Sen ska vi måla fasaden och sedan får vi se om vi vill flytta dit :) Vi behöver med andra ord inte bestämma oss bara för att huset blir tomt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar:


-MisterMartina-
21 år. Dublin.
Gillar:Munkar, musik, människor, resor.
Gillar inte: Lögner, vatten.