Och så får du all min kärlek

2009-03-22 kl. 21:40:36

Lördagen var en bra dag. Slappade hela förmiddagen och läste min bok, hjälpte mormor lite i trädgården. Åt lunch, duschade och klädde på mig och allt sånt som man ska göra. Sen bar det av mot Fridhemsplan där jag först köpte blommor och sedan mötte Sofia, efter det vidare till Kista och Celia. Hade mindre problem med att hitta eftersom att jag glömde att lyssna på vägbeskrivningen, men det gick bra tillslut. Väl framme fick vi mat och sedan var det en allmänt lugn kväll, åkte hem tidigt, typ 11 eller något. Det var en massa par där som var vuxna och förlovade och allt sånt. Precis my kind of people, men de var riktigt trevliga.

Idag har jag slappat med paret Sjöström. Efter det blev det Karlsson med Mormor, Gunnel och Sven-Erik och middag hemma hos oss på det. Scors. En riktigt trevlig kväll, fast mormor ville inte bjuda mig på whiskey. Bara öl och vin.
-Kommentarer-
Vendela

2009-03-23 kl. 20:45:27

Haha, mormor är ju för gullig ibland ;)

Leonora - The Magic Memories

2009-03-24 kl. 22:43:39

Hoppas du haft en härlig dag :)

allt väl?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar:


-MisterMartina-
21 år. Dublin.
Gillar:Munkar, musik, människor, resor.
Gillar inte: Lögner, vatten.