Ny frisyr, mindre snö och semlor till fikat

2009-03-03 kl. 14:18:32

Jag ska få jobba imorgon!! Och på torsdag! Nu är jag glad igen. Tänk vad lite det behövs för att göra mig glad. Dessutom kommer min fru till stan idag. Så snart får jag leka med henne.

Ny frisyr har jag också. Känns sådär, vill ha långt hår nu bara för att det är kort. Såklart. Men det braiga är att jag tappar inte lika mycket hår som jag brukar, så det är ju nästan värt det.

Idag är det varmt och snön smälter. Det känns bra. Men det snöar väl förmodligen imorgon igen. Så man ska ju inte bli för glad. Lite lagomt räcker ju.


Only the strongest will survive - BB


 

-Kommentarer-
Linn

2009-03-03 kl. 23:39:16

Oh kort hår! =)Rött också.. Snyggt!

Ja hoppas snön är borta tills jag kommer och hälsar på.. Annars blir jag inte glad! ;) pusspuss

Linda

2009-03-04 kl. 11:46:32

En ny bloggdesign, nice! =) Och din hårfärg var också fin, jag har själv funderat på att färga mitt rött.

Malin

2009-03-04 kl. 17:48:26

Fan va kul att du ska få jobba! =)

Vi måste baka semlor nån dag =) och dra runt på stan.

pusspuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar:


-MisterMartina-
21 år. Dublin.
Gillar:Munkar, musik, människor, resor.
Gillar inte: Lögner, vatten.