I've been around the world to find that only stupid people are breathing

2009-03-16 kl. 21:24:12

I fredags satte jag mig på tåget till Uppsala. Det var ett tag sedan jag var där nu och det var roligt att vara tillbaka. Inledde vistelsen med en kopp kaffe med mig själv och Innan jag dör medan jag väntade på Jocke och co. Fantastiskt bra bok så tiden gick fort. Mötte upp Linda och resten hemma hos henne, käkade pizza, drack vin och fick ont i magen. Ibland är jag lite orolig att det är något allvarligt fel på mig. Ölspel och lång vandring till BJ. Träffade min syster helt oväntat på Time och hon hade världens största sår på foten. Men söt var hon. Vi drog in på BJ, köpte öl, drack halva och lämnade resten. Resten kom och vi dansade och hade roligt. Fick mig en man, Mariell, en väldigt klarsynt och trevlig tjej. Träffade en pojke som heter Erik. Började bra, slutade sämre. Gick hem, sov med Joakim.

Åt frukost med folket, efter det stan en sväng med min lilla söta syster. Hon fick sitt nitbälte och jag blev återigen helkär i New Yorker, köpte en fiiiiin hoodie. Tihi. Pank? Nej absoult inte. Hem till Linda igen, dricka kaffe, laga mat, duscha. Sedan började det droppa in folk. För mycket för den lilla lägenheten och jag hade ont i magen igen, var nykter och inte så social. Tiden gick väldigt sakta tills jag fick gå hem med Per och sova. Sov lite, vaknade, hade tråkigt, gick tillbaka till Linda och åt frukost med dem. Tillbaka till Per och såg på Chuck. Sedan fick jag lov att springa lite för att hinna med tåget. Men det var en hemskt trevlig helg.

Hade ett minor breakdown igårkväll dock för jag vill saker som jag vet inte kommer fungera. Men efter lite andning och eftertanke mår jag bra igen. Har jobbat och träffat min fru idag. Våren är påväg!

-Kommentarer-
Nikkan

2009-03-16 kl. 21:37:38

hehe, neh de va int emma strandberg ja menade ;D

o ja hälsar tbx ;)<3

Vendela

2009-03-17 kl. 20:25:58

Ja, men det är ju typ tradition att springa till tåget när man är i Uppsala ;) Och såren läker.. inom några veckor iaf ;) Love u sis <3

Anonym

2009-03-18 kl. 18:00:29

Sv: Men snälla nån, söket började lixom i måndags och slutar om typ en månad. Kan nån ta det lite lugnt eller? x)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar:


-MisterMartina-
21 år. Dublin.
Gillar:Munkar, musik, människor, resor.
Gillar inte: Lögner, vatten.