Heaven's on fire

2009-03-20 kl. 21:23:15

Stand-up igen med min syster igår. Den här gången på Bullie Bar, en liten men väldigt mysig krog på söder. Värden var med på Norra Brunn när vi var där sist. Dessutom var det är askul band som spelade, men jag kommer inte ihåg vad de hette, det är lite tragiskt. Men då har jag något att ta reda på. KATTEN SKOGMANS ORKESTER!


Idag har jag faktiskt jobbat, och det var härligt. Solen sken för det mesta och jag frös inte ihjäl. Barnen var lika tokiga som vanligt och sprang omkring och slog varandra, men Anton och Ludvig (som tydligen är syskon, eller tvillingar berättade de för mig idag, har jag inte märkt alls) trängdes båda i mitt knä. Och Tekla ville såklart vara med på ett hörn. Sen så har de lekt doktor, sedan kom de fram till att tandläkare är roligare. Hemskt roligt att stoppa en massa saker i min mun. Oh ja! På eftermiddagen kom en av de större tjejerna fram till mig och sa "Martina, vet du vad? Jag tycker om dig." Sedan gav hon mig en kram och en puss på kinden. Då blev jag lite glad inombords. Efter jobbet var jag duktig och gick hem, skönt, men min hals mår lite si sådär.


Alldeles nyss såg jag på Så ska det låta och då sjöng de sången jag nynnat på hela dagen; Vart ska vi sova i natt?

-Kommentarer-
nikkan

2009-03-20 kl. 21:46:31

låter bra de tkr ja :D(a)

o gulliga barn du jobbar med :)

Linda

2009-03-20 kl. 22:52:21

Sv: Ja den serien är jättebra. =) Den går på 4:an mån-tors runt 02.00, alltså väldigt sent. Jag spelar in de nätter jag inte orkar hålla mig vaken ;P

Linn

2009-03-20 kl. 22:52:29

Bara så att du vet så tycker jag också om dig, och om vi var på samma ställe så skulle du få en puss på kinden av mig! =)Intressant namn bandet hade.. hum.. ;)Snart onsdag iaf då kommer det finbesök till storstaden.. pusspuss

Vendela

2009-03-21 kl. 14:41:56

Jag kan snickra ihop en liten rebus i paint så kan jag skicka den till dig sen ;) <3

Anonym

2009-03-21 kl. 14:42:40

Ja du ibland kan barn bara vara för söta :D Verka som att du hade en bra dag igår :D



Händer det nåt kul ikväll? :D

Anonym

2009-03-21 kl. 14:48:19

Hahah ja jag menar de :P Den va faktiskt hur bra som helst om man gillar tjejfilmer :P hihih och det gör jag :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar:


-MisterMartina-
21 år. Dublin.
Gillar:Munkar, musik, människor, resor.
Gillar inte: Lögner, vatten.