Let your hips do the talking

2009-06-12 kl. 17:16:20

Alltså, tänk att väga 275 kilo och vara helt tillfreds med sin kropp. Att inte ha några som helst komplex eller någonting. Det är lite coolt. Där har man inte så jävla mycket att sätta emot.

Jag gav bort mitt torsdagspass till LuddePudde så jag kunde gå på studenten. Det var det bästa jag gjort på länge för det var helt underbart roligt! Förutom att stå och vänta på alla i regnet. Efter utspringet gick Sara och jag på systemet, träffade Lisa, hon var glad och söt. Pelle också. Skapligt. Efter det drog vi hem, Sara åt popcorn och jag fixade det sista till middagen. Kalas kalas säger jag bara. Och så lite Chicago på det. In till Leksand och så satt vi en stund på "Bygers" med Martin och Foppa. Vidare till Luckan, men där var det fullt så vi sket i det och åkte hem.
-Kommentarer-
Malin

2009-06-14 kl. 12:12:02

Jaa det är coolt! =D

Jag är ganska nöjd med vädret vi hade när vi tog studenten, kunde ju inte ha varit bättre! =)

Pusspuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar:


-MisterMartina-
21 år. Dublin.
Gillar:Munkar, musik, människor, resor.
Gillar inte: Lögner, vatten.