Ett gott skratt förlänger livet

2009-01-24 kl. 21:41:52

Gud vad jag hade roligt på jobbet igårkväll. Helt oväntat faktiskt. Det mesta kan ju berott på att jag var lagomt trött. Men det hela började med att jag skulle fixa vispad grädde. Och det sprutade och fräste. Tämligen roligt. Sen satte Viktor skylten upp-och-ner, vilket gjorde att jag skrattade lite till. Sen skulle han fixa apelsinjuice, så kommer han ut med kannan och då lossnar en liten bit i botten och allting rinner ut. Medan Viktor bara står helt förstenad och tittar. Jesus vad jag skrattade då. Sen fick vi moppa. Senare på kvällen blev jag uppraggad av en gbg-are som tyckte jag skulle åka till gbg och gå ut och äta middag med honom. Yeah right. Kvällen avslutades kl. 02.00.

Denna dagen började 06.00. Underbart, gissa om jag är trött just nu. Men frukosten gick bra, kunde dock inte gå hem på en gång eftersom att vi hade visning. Dumt. Kvällen tillbringade jag tillsammans med Joakim. Hemskt trevligt att träffa honom igen. Och så fick jag min julklapp!
-Kommentarer-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar:


-MisterMartina-
21 år. Dublin.
Gillar:Munkar, musik, människor, resor.
Gillar inte: Lögner, vatten.