I was born to tell you I love you

2009-01-13 kl. 12:04:46

Idag har jag och min fru vart förlovade i 13 månader, är inte det duktigt av oss så säg! I övrigt händer inte så mycket, jag har vart ute och gått två dagar i rad vilket är väldigt bra gjort för att vara jag, och imorgon ska jag på spinning med Sofia. Då kommer jag nog dö.

Dagens roligaste: A piece of cake -  en bit kaka. Hittade den översättningen i en datingbok i stan.

-Kommentarer-
Anonym

2009-01-13 kl. 21:52:38

jadu, det händer alltid något när camilla och jag är i farten.. :P Hur är det i sthlm då? gick det bra att provjobba? saknar dig!! <3

Anonym

2009-07-17 kl. 00:29:29

är du lesbisk?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar:


-MisterMartina-
21 år. Dublin.
Gillar:Munkar, musik, människor, resor.
Gillar inte: Lögner, vatten.