Ödets ironi

2009-08-04 kl. 15:24:59


Lördagen började med HP2, sen en sväng till Rättvik för att träffa en söt kille. Drog med mig honom till LASSE. Helt underbart bra. Jag är lite kär. Tillbaka till Leksand där jag träffade Christoffer och Klintberg en stund, sen till Skutan för att möta upp Sara, Julia och Cenneth. Efter en stund blir det baren och vem dyker upp där om inte pojken med det fina leendet från i våras. Denhär gången utan keps men med skägg och alkohol i blodet. Säger att han föll för mig efter dendär gången för så många månader sen. Säger att han är blyg och inte visste hur han skulle hantera saker, påstår att det ändå inte skulle ha fungerat. Situationen var dock fruktansvärt underhållande. En aningens bitter var jag dock, men det har lagt sig nu, det kanske var bra med ett avslut. Nu tror inte jag heller att det skulle ha fungerat.
(lördag 1 augusti)
-Kommentarer-
S A N N A

2009-08-04 kl. 21:35:41

Du har med snygg blogg :) Oh Lasse <3

Malin

2009-08-05 kl. 13:20:48

Varför får jag aldrig veta något om alla pojkar??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar:


-MisterMartina-
21 år. Dublin.
Gillar:Munkar, musik, människor, resor.
Gillar inte: Lögner, vatten.