Well the years start coming and they don't stop coming

2009-04-06 kl. 13:57:57

Hur lyckas alla? Jag är screwed. Helt körd. Attans äpplen.

Jag vill också vara liten. Bara leka och ha roligt hela dagarna och göra konstiga saker. Inte vara stor. Inte ta ansvar. Inte vara duktig.

- Köp bara det du verkligen vill ha
- Säg ja till så mycket du kan
- Gör INTE saker du mår dåligt av

Didn't make sense not to live for fun
Your brain gets smart but your head gets dumb
So much to do, so much to see
So what's wrong with taking the backstreets
You'll never know if you don't go
You'll never shine if you don't glow
-Kommentarer-
nikkan

2009-04-06 kl. 14:05:18

på lager 70 :p o de fanns ett rött oxå vad jag såg :)

Vendela

2009-04-06 kl. 21:08:24

Haha, det är inte direkt därför jag inte kan sova ;p Har helt enkelt inte tid just nu ;) Men det är ju bara att du rensar ur garderoben så slipper du tänka på det! ;) Jag kan ta lite kläder om du vill (a) haha ;p Vi ses imorron sötis! <3

Malin

2009-04-06 kl. 22:23:41

Varför är du körd för??

Min syster tycker att attans bananer är ett väldans roligt uttryck btw :P

Å förlåt för att jag inte åt på vapiano med dig idag =/

Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar:


-MisterMartina-
21 år. Dublin.
Gillar:Munkar, musik, människor, resor.
Gillar inte: Lögner, vatten.