SP på S2

2009-04-11 kl. 18:08:22

Sugarplum igår med Linn, Camilla, Madde och Pellan. Alla tiders. Mycket över förväntan. Och jag hoppade mest av de som stod längst fram, tihi. Såndär Linn-musik är rolig att dansa till må jag säga. Istället för såndär annan musik som det brukar vara. Gick upp kl 7 imorse och åkte till jobbet. Nu har jag jobbat hela dagen, inte suttit still en minut. Nu är det lite snurrigt. Menmen. Får se vad jag ska göra ikväll. Duscha är första planen.

Färgade håret i förrgår. Asnice. Rött igen. Svårt att låta bli.

live your dreams life's waiting for you
-Kommentarer-
Malin

2009-04-12 kl. 19:57:35

Bra då tycker jag att vi dricker smoothies nån dag =)

Haha jaa de gör jag, alla mallar blir cp. Men nu ska jag nog inte byta nå mer :P

Puss

Anonym

2009-04-14 kl. 20:28:56

såklart min musik är rolig att dansa till! =) vad annars liksom... ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar:


-MisterMartina-
21 år. Dublin.
Gillar:Munkar, musik, människor, resor.
Gillar inte: Lögner, vatten.