Lyckliga huset

2009-04-13 kl. 17:47:13

Utgång med Sara blev det i lördags. Började med lite poker hemma hos henne med S och Cenneth. Sen bar det av till Magnus N och där var massa mer folk. Drog väl till lucky någon gång sen. Har ingen aning om vad klockan var då. Smet in, lullade runt och träffade folk. Vendela + kompisar var där. Magnus, Pelle och Micke var där. Simon var där. Camilla, Johan och Oskar var där. Per och co var där. Roger var där. Rolig kväll var det i alla fall.
Och Cenneth blev sur på mig för att jag inte ville ligga med honom.
Magnus berättade att han försökt få mig i säng sen första kvällen. Och så ska jag tydligen bjuda honom på pizza i sommar.
Fick Pelles nr för tredje gången.
Och Sara försvann mitt i allt som vanligt.
Roger gnällde över att jag fortfarande inte skaffat pojkvän.
Jag blev åter igen chokerad över den katastrof-dåliga musiken på lucky.
Helt enkelt en rolig kväll med massa folk!
-Kommentarer-
Anonym

2009-04-13 kl. 18:09:39

Hade varit trevligt att åka bil till sthlm men Christian är i portugal i veckan så de blir nog lite svårt, om jag inte ska våldgästa dig då ;P

Pusspuss

Däjveed

2009-04-13 kl. 22:56:35

Va taskig du är mot Cenneth ;)

Linn

2009-04-13 kl. 23:39:34

haha.. jadu det verkar som om du hade en intressant kväll! Och ja, Lucky brukar väl inte vara känt för sin goda musiksmak! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar:


-MisterMartina-
21 år. Dublin.
Gillar:Munkar, musik, människor, resor.
Gillar inte: Lögner, vatten.