Jobb och kakor

2009-04-18 kl. 22:24:24

Jag förstår inte att det ska vara så svårt att tugga tuggummi med stängd mun!

Jag har köpt en ny mobil. Den är vit och inte rosa men fungerar bra ändå. Jobbade i fredags och alla stora barnen kom och hoppade på mig. Härligt att de kommer ihåg mig. Till och med Kalle. Och så fick jag en puss av Elias innan han gick hem.

På kvällen var det party med jag var lite opepp så jag drog hem och såg på serier och åt godis. Idag har jag bakat med Sofia, imorgon ska jag bara hemma. Sen blir det en natt på Lidingö.
-Kommentarer-
Linda

2009-04-19 kl. 00:53:35

Sv: Haha, nej jag sa inte ja. Han var inte min typ ;P

Ellen

2009-04-19 kl. 01:32:34

Ja, det var hur härligt som helst :) Baksmällan idag var dock priset man fick betala för en finfin kväll på udden vid vattnet ;) Men det är ju nåt man får ha med i beräkningarna ;)

Anonym

2009-04-21 kl. 18:43:34

Ja sånt där är skit! Bra att du är nöjd, för det ska du vara! =) Och jag har bestämt mig för att jag också ska vara det! Jaa snart kommer du och leker med mig, wiiiieee! =D Klart du får sova hos mig! Puss puss på dig du också man! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar:


-MisterMartina-
21 år. Dublin.
Gillar:Munkar, musik, människor, resor.
Gillar inte: Lögner, vatten.