Will you kiss me or just leave me?

2008-09-25 kl. 18:54:49

Jahapp, så fick man jobb i Skottland. Åker den 21 oktober. OM jag åker. Vet inte riktigt vad jag ska göra än, jag menar Norge är ju lite närmare, men Skottland är lite coolare! Fast flytta en massa hundra mil bort helt själv, jag vet inte, risken att min "fru" tänker följa med är ju inte så stor. Jag tror hon trivs ganska bra här trots allt gnäll. Men vad vet jag?

En sak som jag stör mig på just nu är att vår tvättmaskin är cp, så när man tvättar blir kläderna skitigare än vad de var innan! Wtf liksom
-Kommentarer-
Ellen

2008-09-25 kl. 20:01:20

Äntligen! Första gången någon svarar på en fråga i min blogg ;) Hehe

Ellen

2008-09-25 kl. 20:26:00

Jaförfasiken, hästen är ju en klassiker. Jag och mina polare gjorde hinder i lekparken o poängsatte hoppen ;)

Knas

2008-09-25 kl. 23:49:12

Åh Skottland! Jag fullkomligt älskar hur dem pratar där. ^^

Vad är det för ett jobb?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar:


-MisterMartina-
21 år. Dublin.
Gillar:Munkar, musik, människor, resor.
Gillar inte: Lögner, vatten.