Pigg som en mört

2008-09-28 kl. 18:24:10

Inatt hade jag jättesvårt att somna, var hur pigg som helst. Tillsist lade jag mig på golvet, och jag somnade väl runt 3 halv 4 någon gång, så eftersom att jag började jobba idag kl. 6 så har jag sovit mindre än 3 h. Känns ju helt underbart just nu. Eller nej nu ljög jag, jag är så jävla grinig och trött. Men det gick åtminstone bra på jobbet. Hade frukost och lunch själv, fast det var inga problem, förutom att soppan kokade över. Men jag är ju ganska van vid att koka över saker, det har jag ju gjort minst 1 gång i veckan hela sommaren.
Mina fötter gör så fruktansvärt ont, från att gå typ 1 h om dagen till 6-7 h, det är inte roligt! Det gör ont.

Just nu sitter jag och väntar på att det ska bli middag, fast det blir väl förmodligen inget gott ändå. Men jag hoppas! Sen ska jag väl försöka sova lite antar jag, kan ju vara en ganska bra ide känner jag.

Skulle ju ha ridit med Sara i helgen, men hon har inte hört av sig och jag har ju ingen häst så det blev inget. Jag hade väl inte orkat ändå så.
-Kommentarer-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar:


-MisterMartina-
21 år. Dublin.
Gillar:Munkar, musik, människor, resor.
Gillar inte: Lögner, vatten.