En ny vinterjacka och kvällsplaner

2008-09-26 kl. 19:05:38

Blev ju Lager 157 med min lilla mamma och syster Vendela. Mammas bil är lite småkonstig just nu, så den hoppar fram, ganska roligt, men inte så skönt.
Hittade mig en ny ganska snygg vinterjacka:) Kostade mig 400, normalpris: 1600, ganska bra affär trots allt!


I övrigt har jag precis ätit middag och snart bär det av till Joakim för att se på film med lite folk. Har dock inte den blekaste om vilka "lite folk" är, men det är för det mesta ganska trevliga människor, så det blir nog bra det! Tidigare idag frågade Johan B mig om jag ville dricka öl med honom ikväll, han måste varit lite desperat, men sedan kom han på bättre tankar och avblåste det hela. Det var nog tur tror jag.

Laddar också upp en bild på min nya hårfärg och nya frissa. Fast det är ju inte världens bästa bild. Man tar vad man har.
-Kommentarer-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar:


-MisterMartina-
21 år. Dublin.
Gillar:Munkar, musik, människor, resor.
Gillar inte: Lögner, vatten.