Bastuhetta

2008-09-26 kl. 12:06:24

Idag har jag varit duktig och diskat, tvättat (i den andra tvättmaskinen) och eldat. Och dagen är ju inte slut än, så jag kanske hinner göra något mer vettigt, vettigare än att sitta framför datorn och läsa Ellens blogg iaf. Skulle ha ridit också tänkte jag, men de sköt i skogen, så jag tappade liksom lusten. Men jag ska:

- Gå ut med vovven
- Tvätta lite till
- Göra köttbullar
- Duscha
- Åka till lager 157 och förhoppningsvis hitta ett par sköna jeans
- Laga middag sen någon gång
- Ikväll vet jag dock inte, en liten promenix kanske

I övrigt har jag kommit på varför mitt rum är som en bastu, elementet är ju på! Smart Martina, men eftersom att mitt element är som det är så kan man ju inte sänka värmen på det. Så jag får glatt köra med öppet fönster och stå ut med en massa flugor i mitt rum
-Kommentarer-
Ellen

2008-09-26 kl. 15:07:59

Haha, I'm loving it! Jag menar, kommentarer är aaaldrig fel :D Om det nu inte är kritik men dina är ju knappast annat än... mumma för själen (det sa man väl på 40-talet?) ;) Och ja, Nomy är riktigt bra :)

Ellen

2008-09-26 kl. 18:47:06

Detsamma, detsamma! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar:


-MisterMartina-
21 år. Dublin.
Gillar:Munkar, musik, människor, resor.
Gillar inte: Lögner, vatten.