Tuttar och starka känslor

2008-10-03 kl. 15:25:59

Igårkväll lekte jag med Joakim.. Och vi pratade lite om ehmn, ja... haha så nu har han fått för sig att jag har starka känslor för honom. Hum, det kan ju bli intressant. Själv tror jag att jag blev så pissed off för att jag alltid vill ha det jag inte kan få. Men å andra sidan, vad vet jag, det är ju bara mig det handlar om.

Sedan drog jag hem till Lars en sväng, han och Jonas satt och glodde på galna cyklister. Jonas började samma stund som jag kom in genom dörren att tjata om att jag skulle visa tuttarna. Jag tror han är lite obsessed. Fast det är ju bara för att jag aldrig gör det, men roligt är det!

Idag har jag inte gjort någonting, eller jo, lekt lite med min blogg. Den är jag lite obsessed with. Haha. Linn mådde inte bra och orkade inte träffa mig, men nästa vecka så! Gå ut med Malin och Fiia orkar jag inte heller, lär ju gå ut imorgon och vara trevlig. En dag räcker väl.

Nu håller jag på att ladda ner första avsnittet av Gossip Girl, för att se om det är bra. Verkar ju inte, ja, töntigt. Men det kan ju vara roligt! Har även sett Chuck S02E01, så jag är GLAD!
-Kommentarer-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar:


-MisterMartina-
21 år. Dublin.
Gillar:Munkar, musik, människor, resor.
Gillar inte: Lögner, vatten.