Slitage på Etage

2008-10-05 kl. 17:11:03

Utgång igår med Nina, Jocke, Stoffe + lite falubor. Trevligt, började med förfest hemma hos Micke, lite ölspel och sånt roligt. Sen drog typ hälften kl 10! vi andra satt kvar för vi tyckte att det var lite väl tidigt att dra till Etage. Sedan gick vi väl dit och dansade lite och sånt som man brukar göra när man är ute. Hånglade med samma kille (raggaren Rasmus) hela kvällen, det tycker jag var väldigt duktigt av mig faktiskt. Och bra var han, som satan. Men som sagt inte så.. Stabil. Menmen, man ska inte klaga. Natten tillbringade vi hemma hos Micke, Jocke drog dock hem till Malin eftersom att MIcke och Nina hade minor problem med att vara tysta och sova.

Idag har vi vart en sväng på Lager 157 och jag har köpt mig en vit mössa. Sedan drog vi hem till Jocke och letade lite Norge-jobb, eller han och Markus letade, jag och Stoffe tittade på mest.
Efter det så GICK jag hem. Väldigt duktigt må jag säga. Inte ofta det händer, men det var ju sol så det var himla mysigt.

Imorgon blir det till att städa hela huset så att det blir fint, kommer en mäklare eller något och tar kort på det imorgon em. Jippi säger jag, fast nu är det så tomt och rent att man knappt känner igen sig. Men fan vad roligt att flytta!
-Kommentarer-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar:


-MisterMartina-
21 år. Dublin.
Gillar:Munkar, musik, människor, resor.
Gillar inte: Lögner, vatten.