Jönköping otra vez

2008-10-18 kl. 01:51:43

Mina tågresor går alltid så fort av någon anledning, jag tycker aldrig att de känns långa eller oändliga. Även om jag, som idag, har åkt i 8,5 h. Antar att jag är bra på att hålla mig sysselsatt. Det första som hänt när jag hoppat på tåget är att Vendela ringer och talar om för mig att jag glömt bort att säga hejdå till henne och Nickolina. Hoppsan, tur att jag har så bra koll jämt. Not. Linn ringde senare och försökte prata med mig, men min täckning var lite halvtaskig så det gick ju inte så himla bra. Tyvärr.

Jenny och Crocker kom och mötte mig på stationen. Underbart att se dem igen! Vi drog in till stan på en gång för att köpa en bröllopspresent till Sofie + man (har ingen aning om vad han heter.. än). De får ett par kanonfina champangeglas. Så nu är jag skyldig Jenny pengar. Men jag har ju pengar. Än så länge. Whatever, sen åkte vi hem.. Pratade, åt mat, och sedan bar det av till Dalvik, till Calle där vi såg Pulp Fiction. Nice movie! När den var slut sjöngs det lite och folk försökte lösa metallklurigheter (vet inte vad de heter).

Crocker har skaffat en awsome flickvän, som är från Dalarna! Jenny och Etech ska nog förlova sig snart and I'm the only one. But I feel perfectly fine today. That's rather nice.
-Kommentarer-
Vendela

2008-10-18 kl. 22:50:13

härligt att du mår bra syster <3 mamma hälsar ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar:


-MisterMartina-
21 år. Dublin.
Gillar:Munkar, musik, människor, resor.
Gillar inte: Lögner, vatten.