En söt Matilda och ytterligare en jacka

2008-10-01 kl. 21:43:48

Idag har jag lekt med min älskade Matilda! Det var kanonkul, som alltid, först fikade vi på Kupolen, sen drog vi och köpte ett sällskapsspel, sen bar det av hem till hennes mans lägenhet. Första gången jag fick träffa honom, men han var söt. Fin lägenhet var det också!

Efter det drog jag på en liten shoppingrunda på H&M, köpte en röd skittuff jacka, very nice! Vandrade sedan runt hela Kupolen 14 ggr för att få tiden att gå. Då tiden alltid tenderar till att gå väldigt långsamt när man vill att den ska gå fort. Men that's life. Just nu regnar det, och dessutom har Linn och Gustis precis gjort slut, vilket är mindre roligt. Ska träffa henne på fredag, samma kväll är det tänkt att jag ska gå ut med min fru. Men om Linn behöver mig hoppas jag att hon förstår det..
-Kommentarer-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar:


-MisterMartina-
21 år. Dublin.
Gillar:Munkar, musik, människor, resor.
Gillar inte: Lögner, vatten.