You left a hole where my heart should be

2008-11-03 kl. 11:02:11

Ibland undrar jag hur det hade gått om jag svarat ja. Hade vi vart tillsammans nu? Hade jag varit lycklig? Eller snarare, hade jag vart lyckligare? Eller hade allt bara vart jobbigt eftersom att vi är mindre bra på att kommunicera med varandra. Eller hade vi lärt oss med tiden?
Skulle han ha sårat mig mer om det verkligen hade vart något innan det tog slut?

Det finns så många frågor och inga svar.
Men tro det eller ej så är jag faktiskt nöjd ändå. Och vem vet, snart kanske jag flyttar till Skottland.
-Kommentarer-
Ellen

2008-11-03 kl. 20:44:12

Jadu, såna där frågor snurrar rätt ofta runt i ens skalle men jag är glad att du är glad och nöjd ändå :) Då vet man på något sätt att man gjort rätt.



Och ja, rullator har jag tänkt på många gånger ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar:


-MisterMartina-
21 år. Dublin.
Gillar:Munkar, musik, människor, resor.
Gillar inte: Lögner, vatten.