Underbart är kort!

2008-11-07 kl. 13:56:12

Träffade Gabriel på bussen igår morse igen, lite längre denhär gången. Trevligt att prata med någon och få höra lite saker om de andra (även om han inte hade så bra koll).

Och så konserten.
Förbandet var Plan Three som jag sett ett par gånger tidigare, men jag tyckte att de var mkt bättre denhär gången. Lät lite som ngt annat bra band, tror det var Breaking Benjamin.
3 Doors Down var helt underbara, som väntat. Kanon stämning, de spelade mest lugna låter förutom i slutet, då kom de ett par med lite mer fart i. Jag var mycket nöjd, och strålade som en sol resten av kvällen (åtminstone inombords).
Det sämsta av allt var ju att det tog slut. Riktigt dåligt. Nu är jag en tröja rikare och en massa kronor fattigare. Men det är det värt. Lätt. Svårt att beskriva hur bra det var. Ååå älska! Undrar när de kommer tillbaka?




-Kommentarer-
Linda

2008-11-07 kl. 19:28:21

Håller med, det var tråkigt att det tog slut. Tackade han efter varje låt med "Thank you very very much my friends" i Sthlm också? Jag tyckte det var lite roligt, haha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar:


-MisterMartina-
21 år. Dublin.
Gillar:Munkar, musik, människor, resor.
Gillar inte: Lögner, vatten.