Simple Plan, Stockholm och snö

2008-11-02 kl. 13:07:21

Nu är jag hemma i Dalarna igen och det är snö ute. Jag har en konstig känsla i kroppen, jag antar att det är minnen från förra året. Jag tycker inte om det alls.

Sofia färgade håret på mig i fredags, sen var vi på stan en sväng, åt med moster och Sandra. Jag tattade av Mickes mat så han blev lite lätt lack, men jaja. Sofia fick en ny frisyr och sedan mötte jag upp Vendela på stationen, vi åt och efter det så åkte vi ut till Globen. Kö som fan! Så vi köpte lite godis och så, sen när vi skulle gå och ställa oss i kön kom Vendelas söta kompis Matilda och sa att vi kunde stå med dem. Jesus vilken räddare i nöden, för det var ju inte lite kallt ute. Konserten var alldeles underbar! Bästa kommentaren var "I can see that there are some fine ass women in here" (förbandet) och det är ju bra att max 15% var över 18 år. Men jaja. Barnen skrek och var glada.











Gick på stan heeeela lördagen tills jag var alldeles slut. Och Vendela kunde inte prata, men jag köpte en julklapp till Nikkan, så nu är i alla fall hon lycklig. Tågresan hem gick oväntat fort. Väl hemma i Leksand bar det av till Marcus där 3 små pojkar satt och småsöp. Men jag fick gratis öl så lite glad var jag ju. Sen åkte vi in till Leksand, gick till Baren. Kom inte in eftersom att det var 20, men Björn var snäll och lät oss gå in och pissa. Träffade Lisa, Tina och Micke som skulle på maskerad i Lima, som Sara tyckte jag skulle gå på, men jag orkade inte, och så kostade det pengar. Så vi drog till Bosporen, träffade folk, lite halvroligt. Efter det åkte vi hem. Skönt!
-Kommentarer-
Linda

2008-11-02 kl. 19:18:14

Du har bra musiksmak ser jag, 3 Doors Down, Three Days Grace, Lifehouse =)

Linda

2008-11-02 kl. 19:59:29

Åh, ska du också se 3 Doors Down? =) Ska du se dem i Köpenhamn eller Sthlm?

Linda

2008-11-02 kl. 20:24:52

Jaha, för mig blir det Köpenhamn. Men jag tror säkert vi har lika roligt båda två =)

JHNA

2008-11-02 kl. 23:05:18

Svaaar; ja Johnny depp is the best. Snygg blogg btw.

matilda

2008-11-02 kl. 23:26:59

gillar din designa!

kolla gärna in och kommentera min blogg! ;):)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar:


-MisterMartina-
21 år. Dublin.
Gillar:Munkar, musik, människor, resor.
Gillar inte: Lögner, vatten.