Onsdag 28 Oktober

2008-11-07 kl. 14:00:48

"Saker och ting skulle bli annorlunda nu. Naturligtvis kan man inte döda folk genom att hugga i träd. Det förstod han väl."

Låt den rätte komma in - John Ajvide Lindqvist
-Kommentarer-
Ellen

2008-11-07 kl. 15:56:45

<center><a href=" adressen till sidan där du har lagt upp det du vill visa "><font face= Verdana size=2 color=gray>Vill du veta mer om mig?</font></a></center>



Så kan du göra och sätta in i kodmallen. Du kan ju såklart ändra typsnitt och storlek och texten "Vill du veta mer om mig?" men om du i alla fall klistrar in det så så borde det funka, det gör det för mig :) Om du vill korta ned texten "Vill du veta mer om mig" så kan du ju köra radbrytning (<br />) mitt i texten om du vill. Men det antar jag att du redan kan :) Men försök med det vetja och skrik till om det inte funkar :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar:


-MisterMartina-
21 år. Dublin.
Gillar:Munkar, musik, människor, resor.
Gillar inte: Lögner, vatten.