I want to be free

2008-11-22 kl. 00:41:20

Jag vet inte vad jag ska säga. Jag förstår mig inte på folk.

Igår pratade jag med Sara, hon verkar inte vara sur på mig, vilket känns väldigt skönt. Och så ringde jag Jenny och hon blev glad. Idag har jag träffat Malin, Linn och Lars. Ska ut med Linn imorgon så nu är Joakim sur för att jag inte leker med dom. Men så kan det gå, eller så brukar det gå. Men jag lovade trots allt Linn först. Och så flyttar jag nog till Skottland i januari. Tror jag, jag vet inget som vanligt. Har ändrat mig ungefär hundra gånger idag. Men vad ska jag egentligen vara kvar i Sverige för? Händer ju knappast något nytt här. Nej usch!

Idag har jag även införskaffat porslin. Mycket fint. Nu vill jag helst av allt . Men det ska jag inte göra. Som vanligt. Over and out

-Kommentarer-
Vendela

2008-11-22 kl. 16:23:10

Du är bäst sis, älskar dig! <3

Linda

2008-11-23 kl. 00:43:04

Vad ska du göra i Skottland? =)

Ellen

2008-11-23 kl. 10:46:46

Dö vill man allt då och då. Men ey, om du flyttar, då måste du ju blogga ändå ;) Mm, jag undrar hur jag lyckas med allt. Och hur jag ska kunna hålla mig ifrån godis! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar:


-MisterMartina-
21 år. Dublin.
Gillar:Munkar, musik, människor, resor.
Gillar inte: Lögner, vatten.