En lugn men ändå trevlig kväll

2008-11-09 kl. 12:34:20

När jag anlände till Eriksson igår så var de redan i full gång med poker. Jag fick vara med. Äntligen fick jag vara med och spela poker. Satan, det är ju så att man blir alldeles lycklig inombords. Sen blev det ölspelet, väldigt oväntat. Eller kanske inte, roligt var det i alla fall. Tror några av de blev lite fulla, sen satt vi i soffan och tittade på lite youtube-klipp. Det sög faktiskt, så jag gick och slogs lite istället. Sådär som jag brukar göra. Tägt försökte få Anton att slå mig. Och jag säger bara FAAAN! Sen gick jag hem. Fick ngra sms av Klintberg och Daniel. Såg på ett avsnitt av Ugly Betty, sen somnade jag ganska glad. (Om man då bortser från. honom)
-Kommentarer-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar:


-MisterMartina-
21 år. Dublin.
Gillar:Munkar, musik, människor, resor.
Gillar inte: Lögner, vatten.