Då ska man bara vänta ett par-tre veckor på svar

2008-11-12 kl. 19:25:34

Träffade Filippa idag i skolan. Söt flicka! Sen var jag och lunch med ma+pa m.fl. Simpelt, men gott. Gick sedan till brandmannen så jag kunde ta bussen till Borlänge, där träffade jag Malin A, så pratade jag med henne hela vägen till stan. Efter det åkte jag buss ut till Romme, väl där var jag en timme tidig, så jag och en tjej som hette Klara satt och väntade tillsammans. Härlig tjej. Intervjun hade jag med Linda och Jimmie, och jag tror att det gick bra. De såg ganska nöjda ut i alla fall. Så jag hoppas nog, men det börjar ju inte förren till jul ändå. Så jag har ju lite tid kvar att spendera. På Uppsala. Osv. Sara var också på intervju, så jag fick åka med henne ända hem till Leksand. Total lycka! Och snart ska jag nog till Lars och dricka alkohol tror jag.
-Kommentarer-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar:


-MisterMartina-
21 år. Dublin.
Gillar:Munkar, musik, människor, resor.
Gillar inte: Lögner, vatten.