Återfunna mjukisbyxor

2008-11-11 kl. 18:47:49

Spenderade dagen på Kupolen med Linn. Köpte julkort, en t-shirt, strumpor, en julklapp till Annie och en tavla. Sen fick jag lite ångest över att mina pengar kommer ta slut. Fast jag överlever nog ändå. Är lite nervös över arbetsintervjun imorgon, men jag hoppas det går bra. Pratade även med barnmoskemottagningen idag så jag får nya piller. Iofs tror jag att jag ska sluta. Men det kan ju säkert vara bra att ha ändå. Och så har Linn tydligen mina mjukisbyxor. Mysteriet är äntligen löst! Jag som trodde jag hade slängt dom. Bra koll jag har, verkligen.
-Kommentarer-
Anonym

2008-11-11 kl. 20:37:41

Din blogg var inte heller så dålig!

Linda

2008-11-11 kl. 21:14:09

Sv: Haha, ja de där reklamerna är underhållande.



Lycka till på din arbetsintervju =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar:


-MisterMartina-
21 år. Dublin.
Gillar:Munkar, musik, människor, resor.
Gillar inte: Lögner, vatten.