Addicted

2008-11-05 kl. 09:08:48

Gårdagen bestod av 50 first dates, Morgan Pålsson och lasange med Matilda. Och en promenad till stationen där vi träffade hennes militärpolare.. På mogonen träffade jag Gabriel, han lever. Härligt, inte ofta man ser gamla klasskamrater nuförtiden.
   Jag funderar på om jag ska åka till sthlm idag istället för imorgon. Men jag vet inte. Annars ska jag köpa glas hade jag tänkt.  Fast jag pallar nog inte Stockholm idag tror jag. Det blir imorgon. Eller..? Ska ringa mamma nu och höra om hon har tid att åka och köpa glas med mig, jag vill ju inte åka själv. Det kommer ju ta ett år då eftersom att det aldrig går några bussar. Bajs.

Nu skiter jag i allt och går och dricker kaffe istället. Sen ska jag gå på en promenad.
-Kommentarer-
Ellen

2008-11-05 kl. 10:55:43

Ah, jag har ju kul. Men ibland går det ju som det går ;P Håller med dig - jag menar, småbrudarna som är fjorton bast nu är vuxnare än jag någonsin var när jag var i deras ålder. :S

Linn

2008-11-05 kl. 11:57:33

men.. ska du till sthlm igen.. :( jag som vill träffa dig någon dag.. :(

Linda

2008-11-05 kl. 12:37:38

Sv: Jag jobbar som trafikräknare på tågen. Det är ett deltidsjobb som bara varar fyra veckor.

Ellen

2008-11-05 kl. 13:39:01

Ah, när jag var fjorton "lekte" fortfarande jag och kompisarna med varandra istället för att man "var med varandra" liksom ;) Och inte fasiken sminkade jag mig. Det har jag väl dock tagit igen den senaste tiden just för att det är lite roligt :P Mmm, några låtar på Pinks album var skitbra tycker jag :)

Ellen

2008-11-05 kl. 13:47:25

Nejdu, drack mycket gjorde jag nog inte. Minns bara en gång då jag och mina två bästa polare, Anton & Daniel, smet in i mammas och pappas garage och smakade på läkarsprit. Men sen var det nog dött tills jag gick i nian kan jag ana... Killar bekymrade jag mig heller aldrig av då, jag gör det sällan nu heller (de är inte riktigt värda så mycket av min energi) och banta kanske man borde ha gjort men hullet var mysigt ;)

Linda

2008-11-05 kl. 14:09:30

Sv: Jag räknar och kollar vilka kort folk använder, och även hur många passagerare det är på tågen. Ett ganska trist jobb, men bättre det än inget. :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar:


-MisterMartina-
21 år. Dublin.
Gillar:Munkar, musik, människor, resor.
Gillar inte: Lögner, vatten.