Life is really simple, but we insist on making it complicated

2010-11-11 kl. 21:45:50

Nu har pappa åkt hem, hoppas jag åtmintone för det blåser som tusan ute. Det var skoj att se honom igen och vi har hunnit ta en tripp till Galway, ätit på café typ hundraelva gånger, promenerat i bra mer än hundraevla minuter och gått på ett par museer här i stan. Jag har fotat som en äkta turist och idag köpte vi ett ljus som luktar jul. Det älskade mina pojkar så att säga. Ikväll har vi byggt pussel och tittat på 'Big Time Rush'. Och bajsryanair bokade inte biljetten till London. fuckingjävlapissskithelvete.

I övrigt tänker jag nog alldeles för mycket på förr. På enkelheten liksom och tryggheten. Men jag vill ändå inte riktigt hem än. Det finns en massa saker jag vill lära mig först.
-Kommentarer-
Sanna

2010-11-12 kl. 15:05:45

SV: Tack så mycket, ska göra allt för att inte bli riktigt sjuk :)



Jag bor i Malahide lite utanför Dublin, har varit au pair här hos en och samma familj sen sista augusti förra året så det är ett bra tag nu. Slutar dock till jul, åker hem till Sverige ett tag men kommer sen tillbaka till Dublin för att bo med min pojkvän och förhoppningsvis plugga och jobba. Ser att du är i Dublin också? Var nånstans? Au pair du med eller?



Kram!

Cajsa

2010-11-12 kl. 20:25:22

hehehe..xD

allt bra med dig?

Malin

2010-11-13 kl. 12:11:41

Sv: Ja du skrev att du hade varit på "date" igår :P



Vad är det då du vill lära dig? :P



Hoppas du har det finfint där borta man! :)

Malin

2010-11-13 kl. 21:07:01

Fan vad du date:ar runt då ;P Hoppas dom är trevliga :)



Låter vettigt det där med att lära sig mer om sig själv osv... skulle nog jag också behöva :P Ja men pms förgyller ju verkligen livetoch gör att man ser ljust och positivt på allt, eller inte...



Jag mår bara bra, lite förvirrad över vad jag ska göra med livet och ja lite nervös inför flygandet men annars är allt toppen :)



vendela

2010-11-13 kl. 21:47:38

Jag saknar dig hjärtat! <3 Vi ses i jul det är inte långt kvar nu =)

Cajsa

2010-11-14 kl. 11:00:41

det är sådär...hade ingen vidare kväll igår...

Malin

2010-11-14 kl. 12:38:23

Ja det är tur att har har min älskade teddybjörn! :)



Jadu jag vet väl på ett ungefär vad jag vill men dessvärre blir ju allting inte alltid som man önskar... Känns som att jag borde komma på någon sorts reservplan eller nått... men jag vill inte det! svårt det där


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar:


-MisterMartina-
21 år. Dublin.
Gillar:Munkar, musik, människor, resor.
Gillar inte: Lögner, vatten.