I want you to make me feel like I'm the only girl in the world

2010-11-20 kl. 22:13:17

hihihi Peter just asked me out on a date.
-Kommentarer-
Josefine

2010-11-21 kl. 18:17:54

uuuuh, pms är jobbigt! hoppas det är bättre nu :D

jotack finfint med mig!! :D Puss!

Malin

2010-11-21 kl. 21:24:21

Spännande! :)

Sanna

2010-11-22 kl. 21:51:21

Är Peter irländare? ;)



SV: Ja, det känns skitbra! Håller bara tummarna för att jag kan skrapa ihop pengarna till den och att allt går som det ska. Förhoppningsvis lyckas jag skaffa ett jobb så att jag klarar hyra och sånt, men lite csn skulle ju inte skada om man säger så...

Sanna svarar

2010-11-23 kl. 17:03:59

SV: Kan ju bekräfta att irländska killar är riktigt charmiga, men kan vara lite luriga också ;) Det verkar som att många är otrogna hit och dit och pratar om sina tjejer som att de vore deras slavar när de är med sina killkompisar. Men det beror kanske lite på åldern också, men ärlgit talat har jag aldrig hört svenska killar prata så illa om tjejer som vissa killar här gör alltså... Så var försiktig :P Hur gammal är han? ^^



Förhoppningsvis kan jag få ut pengar från fonder som min farmor och farfar har haft sen jag var liten, så att jag kan betala för kursen. Men hoppsa verkligen att jag hittar ett jobb också, måste ju kunna betala hyra och äta och leva också liksom :P Dock kan det bli krångligt när det är dags för work experience, då måste jag ju "jobba" utan lön och det får inte krocka med mitt riktiga jobb. Men det löser sig, jag försöker att inte oroa mig så mycket - fast jag kommer säkert vara jättenervös och orolig när det börjar närma sig lite mer. Fick idag reda på att kursen börjar i slutet av januari :D

Trees

2010-11-23 kl. 21:10:30

update please mister miss;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar:


-MisterMartina-
21 år. Dublin.
Gillar:Munkar, musik, människor, resor.
Gillar inte: Lögner, vatten.