The Gift - Cecelia Ahern

2010-03-05 kl. 19:42:21

"Time is more precious than gold, more precious than diamonds, more precious than oil or any valuable treasures. It is time than we do not have enough of; it is time that causes the war within our hearts, and so we must spend it wisely. Time cannot be packaged and ribboned and left under trees for Christmas morning.
   Time can't be given. But it can be shared."
-Kommentarer-
Ema

2010-03-06 kl. 00:37:13

sv: ja, det är så sjukt skönt med sol och torr asfalt! det har det varit hela veckan hos mig :) och ja, det gör än glad!

nja, jag tyckte väl att filmen var helt okej men inte mer alltså :/ saknade sångerna, man är så van vid att både disney's alice har sånger och alla andra burton's filmer också. så det var ett minus. vad tyckte du?

Ellen

2010-03-06 kl. 10:43:11

Åh, nu blir jag ju ännu mer sugen på att kolla på den! Får ta mig tid någon dag o dra iväg på bio då! :) Fräsig bloggen blivit förresten! :)

foxy

2010-03-07 kl. 21:26:31

jaaa, så sjukt underbar serie :) allt är toppen med mig. sj?? ^^

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar:


-MisterMartina-
21 år. Dublin.
Gillar:Munkar, musik, människor, resor.
Gillar inte: Lögner, vatten.