Another amazing weekend with beautiful people

2010-12-20 kl. 17:09:47

last night with teresa. beer. boys. lost things. new things. spring rolls. snow. flowers. food. beer. smiling. booze. dancing. birthday cake. smoke. crying. caring.

-Kommentarer-
jossan

2010-12-20 kl. 21:16:22

Härligt att höra! Bara fint här med tack! :)

nikkan

2010-12-20 kl. 22:22:37

älskar dig oxå!!

de har ja tyvärr inte, men aknske går att ladda ner "prova på" eller ngt gratis till min dator? :) aja de får lösa sig :) och ja ÄNTLIGEN e du snart hemma! :D <33

Johan

2010-12-20 kl. 23:08:14

Crying? :/



Snart är du i Sverige igen, smsa!:D

Malin

2010-12-21 kl. 19:55:13

Hihi jo det gjorde vi verkligen!

Lägger upp fler bilder och berättar mer om vad vi gjort lite senare :P

Men fy satan så jävla kallt det är här hemma!!!



PUSS <3

Sanna

2010-12-23 kl. 10:32:52

Hej, tänkte bara säga hejdå och så (för ett tag i alla fall)! Hade ju tänkt höra av mig förra veckan och kanske ses nåt, men jag blev supersjuk och virrig och hade tusen saker att göra - så, så kan det gå... Sorry iaf! Hoppas att din sista tid på Irland innan jul har varit bra, och att du hade det bäst i London! :) Vet du när du kommer tillbaka och hur länge du stannar? Jag kommer nog tillbaka i mitten av februari, vi får höras då ifall du fortfarande är här då tycker jag! Sitter på flygplatsen nu och håller tummarna för att planet inte ska vara försenat så att jag hinner med mitt byte i Stockholm (ska vidare till Göteborg senare idag till släkten över jul). Hur som helst, god jul på dig! Var jättekul att träffa dig :D Kram!

Sanna svarar

2010-12-27 kl. 14:16:43

SV: Vad bra att du kom hem i hyfsad tid! Jag kom aldrig till Gbg, flyget blev försenat till julafton... Kom hem på kvällen, men lyckligtvis var mamma hemma i Uppsala med lite släktingar så jag behövde inte fira själv iaf :) Hade varit knivigt i så fall, hade ju inte ens en husnyckel haha och pappa är i gbg hos hans sida av släkten. Men fick iaf julmiddag och julklappar, de väntade tills jag kom hem på kvällen med allt så jag inte skulle missa det :) Jag funderar på att åka tillbaka i början av februari istället, måste ju börja leta jobb och här hemma lär ju alla börja jobba och så i alla fall så bättre att komma tillbaka dit o ta tag i saker än att sitta ensam här liksom :P Vi hörs hörrudu, och ses lär vi ju hinna göra, hoppas du är kvar där mer än en månad liksom :) Hehe, kram!

Malin

2010-12-27 kl. 20:22:18

har du lust att byta färg på min blogg? Snäääälla? :P

catarina

2010-12-28 kl. 09:22:44

sv: exakt. det är inte ofta va? du fångade precis det jag försökte uttrycka :o



& jag mår sisådär, fast jag har turen att inte vara sjuk som du i alla fall. så du får krya på dig! :*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar:


-MisterMartina-
21 år. Dublin.
Gillar:Munkar, musik, människor, resor.
Gillar inte: Lögner, vatten.