Repeat after me:

2010-08-06 kl. 17:15:56

I am beautiful and I am free.

(Ikvläl är det kräftskiva, imorgon jobb, tjockis och utgång. Söndag stan med frugan och en mycket fin Lasse. Måndagen blir en överraskning. )
-Kommentarer-
Malin

2010-08-06 kl. 21:49:59

Det ska jag göra! :) Förhoppningsvis redan nästa vecka, nom nom!

li

2010-08-10 kl. 13:43:30

åh vad kul det lät!!

full fart!



ja jag tror att det kan vara bra för oss att vara själva också, är bara super rädd för att någon annan brud ska komma emellan oss, öven om han säger att han definitvt inte är ute efter någon annan, men man vet ju aldrig. Det vore bäst om han kanske kom hem om ett tag när han känner sig redo,och att vi provar igen och jag tror ju och hoppas att vi är gjorda för varandra. det känns så för mig iaf.



oh ja absolut det tycker jag! då får du absolut höra av dig, alla säger att karlstad är super fint, en vatten stad, so jag tycker är såå fint=)

li

2010-08-10 kl. 13:47:32

oj vet du, jag såg en annan av dina kommentarer, några dagar gammal, nu!

om pojken som du tycker om!

ja, men vetdu jag tror vi brudar är sådär, vi överanalyserar och tänker för mycket, direkt så tänker man "jaha vem är det där han är med, jaha vem smsar honom nu, vem ringer? vem pratar han emd? är det en annan tjej?" :S

jag skäms över att jag är sådan ibland men samtidigt kan jag inte rå för det, tror många är sådana. tror faktiskt att killar med är inte sådana men att vi bara inte vet det. Peter har aldrig brytt sig, men häromdagen så frågade han vem det var jag smade med så mycket, det har aldrig hänt förut, så tror nog att de också är oroliga över samma saker!

Jenny

2010-08-12 kl. 16:48:22

Sv: Eller hur! Får hoppas att nästa säsong kan leva upp till förväntningarna :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar:


-MisterMartina-
21 år. Dublin.
Gillar:Munkar, musik, människor, resor.
Gillar inte: Lögner, vatten.